Wednesday, January 26, 2005

Täna/eile tuli huvitav mõte: tegelikult ma tunnen. :D Päriselt ka! ma tean, et seda on raske uskuda. :)
Aga ausaltöeldes on see täiesti kõrvaline!

Ehee, mul on muide üks Plaan. Ei, tegelikult on mul neid palju. Aga see üks on eriline. :D Loomulikult ma ei räägi sellest, siis see ei oleks enam nii eriline. Aga oluline on see, et mina seda tean.

Ja siis on mul veel üks plaan. Selline väikse tähega. Muidugi, tulgu, tulgu nad kõik siia...aga mina lähen hoopis sinna. On nemad saanud siia tulla ja mina nendest eemal olla...hundid söönud, lambad terved. :)

Ahjaa, ja siis veel see, millest ma ei räägi. Tähendab, täna ja siin ei räägi. Aga paari päeva pärast ja seal ja neile...vot siis juba räägin. :P

Tegelikult peaks vist magama. Ma ei räägi enam päris selget juttu.
Then again, who cares... :) Und pole, väsimust ka mitte!

1 Comments:

Blogger jaanika said...

hm. kolm asja j2relikult. das Plaan, plaan, ja See, millest R22gitakse Hiljem. oeh, painajaslik. mida k6ike me kannatama ei pea. -_-

26/1/05 16:19  

Post a Comment

<< Home