Thursday, February 03, 2005

...kuidas saaks kord minust tantsija...

Tahan veeeeeelll!
Mulle hakkavad need riiklikud tähtpäevad nii veel meeldima...pidulik kontsert ja ball, vein, huvitavad inimesed ja mis peamine - tantsimine!!!
Ja ma ei unusta nii pea seda pilti mida ma täna nägin. :D

Kusjuures, just natukene aega tagasi ma mõtlesin, et mul peab midagi viga olema. Kõik ümberringi vaevlavad mingi kõhugripi käes, minul pole seda veel olnud. Tavaliselt olen just mina see kes esimese JA viimasena haige on.
Nüüd olen ma aga veendunud, et mul on midagi viga... Ma nimelt juba isegi ootan mingil määral järgmist nädalat ja sellega kaasnevat kooli algust. Uued ained ja puha...
There must be something seriously wrong with me...!

Ja Projekiga tahan ma ka aina rohkem ja rohkem tegeleda. Lisaks avastasin ma endas tahtmise liituda mõne ak. org.'iga. Ja trenni tahaks aina rohkem ja rohkem teha. Ning laumisega tahaks taas tegelema hakata. Ja näitlemine on ka tore asi. Ja nii kohustuslikke kui vabatahtlikke, nii ametialaseid kui ka ilukirjanduslikke raamatuid, mida sooviks lugeda, on nii nii palju...
Ma kas loobun osadest soovidest, teen kõike natukene...või saab minust SuperHel. Ma loodan viimase peale! ;)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home