Saturday, November 26, 2005

Keerlevaid lendlevaid helbeid on täis...

Täna on isegi minu jaoks olemas Talvevõlumaa. Kõik kohad on paaaaaksu lund täis ja aina sajab juurde. Mitte et mulle külm ja märg meeldiks - vastupidi. Samas on talvel paar head omadust ka. Näiteks hea seltskonnaga kelgutamas käia on alati vahva. Soovitavalt muidugi autoga, sest vastasel juhul külmuvad tagasiteel kõikvõimalikud kehaosad ära. Aga noh, saab põhimõtteliselt ka ilma. Oluline on veel see, et mul on tänu mu oma isiklikule kaminale võimalik elavat tuld nautida, teed juua ja peaaegu nurruda. Jah, tuju on parem. Suur panus sellele on 16 tundi pikal unel, mis oli äärmiselt mõnus.

Ha, sündis tänaõhtune plaan. Nuivõrd ma klassivenna sünnipäevale ei saa minna, sest tuleb õppida, siis mingi hetk võtan ikkagi natukene puhkust, teen kaminasse tule ja joon hõõgveini ning meenutan nostalgiaga täpselt aasta vanuseid sündmusi. Ja kui ma veel eriti metsikuks lähen, siis kuulan jõululaule ka. Nii võtan vastu homse esimese advendi. :) Vennaraas läks Iidmaale nagu vist enamus rahvast, nii et tuleb peaasjalikult iseenese seltskonda nautida. Pole hullu, ma olen alati (iseendale) hea seltskond olnud. :P

Eilsest ka natukene. Hästi konkreetne ja kindel plaan oli loengusse minna. Aga plaan muutus ja nii ma leidsingi ennast hoopis kinost Willy Wonka põnevat maailma imetlemast. Film oli mõnus aga ma tegin ühe vea - läksin seda vaatama nii, et olin viimati söönud ~18 tundi tagasi. :) Need maiustused ei kõigutanud üldse aga lahja kapsasupp kapsastega oli täitsa isuäratav ja lõpus pakutav praad oli juba suht piinav. Filmi muljet ja elamust see kõik aga ei seganud. Ja nüüd, kõik te vastava heliriba omanikud, kust ja kuidas te selle saitegi?

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Ma arvan, et Starfild saab sind aidata, kui Sa ilusasti palud.

28/11/05 09:47  
Blogger Hel said...

Ainult väääääike probleem. Mina tean Starfildist umbestäpselt niipalju kui ma tema blogist loen ja siis seda, et ta on, noh, Starfild. Aga tema ei tea minu eksistentsist üldse mitte midagi. :) Kui ma kunagi julguse kokku saan võetud, siis võibolla lähen ja palun ka.

28/11/05 14:44  
Anonymous Anonymous said...

kui online tuled, küsi mult. annan kontakti.

28/11/05 15:20  

Post a Comment

<< Home