Monday, November 28, 2005

Roos...ei, tulp...ei, nartsiss...ei, ikka roos...

Deem, ma ei suuda otsustada kas minna või mitte minna. Poolt on üks ainuke aga minu jaoks isiklikult kaalukas põhjus, vastu on mitu hästi suurt ja raskekaalulist põhjust. Ja siis tekkis veel üks võimalus. Nagu mul juba niigi raske ei oleks. Ja ikkagi ma ei oska otsustada. Olen ikka hädapätakas küll!

Kõige tipuks olen ma endale ühe kinnisidee hankinud. Muul ajal saab selle veel maha suruda aga ma näen seda kogu aeg unes - ei ole hea tunne! *I've got to get them....get them noooowww....!*

Ahjaa, chloe ka pahandas minuga. Ma nüüd ei teagi enam mida teha. Selline uppumas kassipoja tunne on. Kõik kindlad asjad on kusagile kadunud ja ma ei tea järsku enam midagi, kõik on tundmatu ja ma ei oska midagi peale hakata. Appi!!!

1 Comments:

Blogger jaanika said...

mnja. mina muideks otsustasin viimasel minutil, et lähen siiski. lihtsalt, pla.
aga. niuts, ikkagi.. ei näe me sind niipalju kui tahaks. tegelikult olen ma phone call away, peaegu alati sulle kättesaadav ju. . aga noh, mind ilmselt pole sulle vaja praegu. oeh, oskaks aidata.. -_-,

28/11/05 11:21  

Post a Comment

<< Home