Tuesday, March 16, 2010

Just nii nagu mulle meeldib

Tänane päev on olnud täpselt selline nagu mulle meeldib.
Ärkamine päikesepaistesse, õndsalt naeratades ja teadmisega, et kuigi see unenägu jääbki ainult fantaasiamaailma, oli tegemist ikkagi nii ägeda asjaga, et kui see ka ainult unenäoks jääb, siis ma olen juba selle kujutluspildi ja unenäokogemuse võrra rikkam ja seeläbi õnnelik.
Nii palju tööd ja nii kiire, et polnud aega isegi vett juua kuigi janu oli niiiii suur.
Nii põnev juhtum, et töösse sukeldudes unustasin täielikult igasuguse kellavaatamise (mis on minu töö puhul vahel ka vajalik).
Hea kakao hea sõbranna ja hea jutuga.
Nalja ja naeru täis kooriproov (ja ma vabandan oma tütrekese ees, kes püüdis tõsiselt keskenduda ja keda ma tohutult segasin - teine kord võib mulle tagasi teha vms).

Ootan suure huviga mida õhtu veel tuua võib...
...lisaks õppimisele muidugi.

3 Comments:

Blogger Triin said...

Kooriproov oli tõsiselt muhe! Mulle meeldis. Nautimisega tegelen ka ikka aegajalt ;)

17/3/10 11:20  
Blogger Triin said...

Nt eile nautisin laulmist ;)

17/3/10 11:20  
Blogger Hel said...

Ma tegelesin seal täitsa teadusega kohe.
Arvutasin välja, et...
...oeh, ma enam ei mäletagi milline see tehe täpsemalt oligi, igatahes sisaldas ta selliseid elemente nagu "mees", "bass", "üks", "palju", "mitu", "mitte ühtegi", "hääl".
Aga meelde ei jäänud, sest ei saand sel teemal pikemalt peatuda. Hõbekõri minu paremal käel tegi kurja nägu ja käskis mul ennast kokku võtta. :)

18/3/10 19:35  

Post a Comment

<< Home