Wednesday, September 28, 2005

Tubli oldud.

Aitab küll, niigi kaua sai tubli oldud ja kõiki kohustusi korralikult täidetud. Oligi viimane aeg jälle haigeks jääda, olla võimetu vajalikke asju tegema, lasta neil kuhjuda ning siis taas rabelema hakata. Praegu olen muidugi alles esimeses faasis.
Swing on lahe...aga kui see mulle terve nädala jagu tervist maksma läheb, siis see mõnevõrra kahandab laheduse astet. Ei, tegelikult ei ole swing süüdi. Mina ise olen. Aga palju parem ja mugavam on kedagi/midagi muud süüdistada.
Ja siis lihtsalt mulle endale meenutuseks, keegi teine ei peagi sellest aru saama: second-hand, pärast ühte teatavat kasutajat, on edaspidi täiesti välistatud. Ükskõik mis see mulle maksma läheb, ilma ülimegasuperhüperhea põhjuseta ma sellesse samasse auku enam nagu mingit kolmandat või neljandat korda ei lange. Aitab küll tüdruk, õpi oma vigadest! Jah, teie mõlemad!

PS. Nui neljaks aga nädalavahetuseks peab terveks saama!!!!!!

PPS. Huvitav kas ka seekordne haigus on kuidagi seotud tähelepanekuga, et väsimus suurendab tõenäosust... 8-)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home