Tuesday, October 04, 2005

Jäi kõlama

Tänase päeva lause:
There are no answers, only choices.
Ja nii nüüd olema hakkabki.

Kusjuures magamine enam ei aita eriti. Ja üleüldse tuleb üht-teist muuta. Esimene muudatus oli otsus. Teine muudatus oli ka otsus aga sellele lisandus veel teadminegi. Edasi tuleb rohkem tegusid...ma loodan. Selles plaanis on ainult üks pisike kitsaskoht hetkel - võimalikke suundi on kaks ja ma ei oska valida. Viskaks kulli ja kirja? Huvitav kui tihti seda ette tuleb, et oma (lähi)tuleviku üsnagi olulised aspektid otsustatakse mündiviskega.

Ahjaa, siis veel see ka, et see mis paistab on tegelikult tihti hoopis midagi muud kui see mis on. Ainult et väga väheseid huvitab.

PS. 25,5 päeva veel

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

mina kasutan kulli ja kirja viskamist aeg-ajalt otsuste langetamiseks. ma viskan selle ära ja kui ma hakkan tulemust vaadates mõtlema, et võtaks pigem 2 viset 3st, on selge, et minu valik on see teine variant. mis oli mündi teisel poolel..

välistamismeetod mõnes mõttes vist?

5/10/05 11:49  

Post a Comment

<< Home