Thursday, December 08, 2005

Kas suudan?

Two down, four more to go! Eksamid siis...need detsembrikuu omad.
Huvitav kaua vastu peab? Keskmine unetundide arv ööpäevas on 2 ja seda terve senise nädala jooksul. Nädalavahetusel lasen ühel ööl endal natukene kauem magada...ja siis järgmisel nädalal samamoodi edasi. Tauriin ja kofeiin on mu sõbrad. Varsti hakkan jälle keset ööd jooksmas käima, et ärkvel püsida, siis saab endorfiin ka taas suureks sõbraks. Tegelikult oleks täna ka magada saanud aga ma ei jää enam. Esiteks seepärast, et teatav üleväsimus tõstab pead, teiseks seepärast, et südamelöögisagedus on üsna kaugel tavalisest voodisvedelemise rütmist. Eiteajahmiks...aga mis seal's ikka, tuleb aega hästi kasutada - kirjutan järjekordset kodutööd. See tähendab, kohe kui see siin valmis on kirjutatud. Kusjuures, tegelikult ma üldse ei kurda. Huvitav on. *Hel avastab ennast ja oma piire...*

Ja siis veel see jutt. No kohe üldse ei petnud ära. Iseenesest oli ju täiesti usutav...aga ajaline kokkusattumus ja lisatingimus - liiga läbinähtavad. Nüüd on ärevus. Kas ma suudan seda endale hoida, et ei petnud ära? Kas läheb nii nagu ma tahaksin, et läheks (kõik need 4 asja)? Jõuludeks on selge...

Ja siis veel üks eksistentsiaalne küsimus: miks kuradi pärast peab see päev keset sessi olema? Ma olen juba korduvalt etteheiteid teinud, oma viimased 10 aastat vist juba...aga miski ei muutu.

Värisevate käte ja põksuva südamega Hel! (kofeiiiiiin!)

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

See kõlab küll kuidagi liiga karmilt :o

8/12/05 13:30  
Blogger Hel said...

Gea: kõlab, ainult kõlab. It's all in your head. :P

Flo: aitääääh! :)

14/12/05 00:32  

Post a Comment

<< Home