Thursday, February 23, 2006

Avastatud!

Täna tegelesin Avastamisega.

Kõigepealt avastasin ma üht panipaigas seisvat riidekappi kuhu ema aeg-ajalt väikseks jäänud riideid paneb. Sellest ma juba ennist natukene kirjutasin.
Seejärel avastasin oma enda tuba ja selle nurki. Nimelt võtsin ette ühes nurgas olevate kastide likvideerimise. Need kastid olid selles nurgas seisnud liikumatult juba 2,5 aastat ehk siia kolimisest saadik. Küll ma ikka olen julge. Nojah, tulemus on muidugi selline, et nüüd on mul kaks tuba igasugust träni täis aga vähemalt Eesmärk ja Idee on mul ju iseenesest hea.
Avastasin ka seda, et vahel on mõni seni lõbusa ja põnevana tundunud asi ikka üsna tõsine ning ebamugavust tekitav. Samas, see käib suureks saamise juurde seega tuleb harjuda ja üle olla.
Tänu ksv! esinaise kergele tõukele avastasin end ka Ad Astra eest vastutavaks isikuks olevana. Tõotab põnev tulla. Eriti seetõttu, et ideid mul hetkel veel eriti palju pole, küljendamisest ei tea ma midagi ja õigekiri on ka mõnevõrra puudulik. Samas, ma ei kurda, ma saan alati hakkama. :)
Ja viimaks avastasin end bridži õppimas. Ehee...ja seda avastasin ka, et nimi Hel jääb mulle inimeste suus märksa kergemini külge kui ma seni arvasin. See iseenesest on ainult tore. Mulle endale on mainitud lühend alati meeldinud.

Nüüd peaks end voodisse avastama...mis sest, et toad on segi avastatud ja põrandat suurt näha pole. Täna enam sellega tegeleda ei jaksa...

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Bridž on tore! :)

Ja avastamine ka, eriti kappide jmt. Ja enda võimete. Ja näiteks toredate inimeste. Ja veel paljude asjade avastamine :)

23/2/06 12:00  

Post a Comment

<< Home