Sunday, February 19, 2006

Pärast Erieni

Kui hommikul koju jõudsin, siis teatas ema mulle, et ta oli unes näinud üht põnevat asja minu kohta. Eks näis kas emmel on ennustajavõimeid. :)

Istun ja naeratan. Põhjust otseselt ei ole. Hommikul oli tige, nüüd rahulolev. Plaanis on minna end veel ka leotama. Siis olen veel rahulolevam.
J. ütles, et ta oleks hea meelega mu kummipart. Ta peaaegu ongi. Distants natukene segab aga tegelikult pole ju 200 km ühe kummipardi jaoks mingi vahemaa, eksole.

Laulmas sain lõpuks kõrged noodid kätte aga siis tekkis raskusi madalatega. Nokk kinni, saba lahti. Hiljem aga tuli kohvikusse minek jutuks. Üleüldse paistab kõik täitsa hea ja kena ja hästi olevat. Täna öösel saab magada ka!

Hea on olla. Lihtsalt hea.*

*Aga see ei tähenda veel, et ma oma mõtetes edaspidiste mängude korraldamise osas leebemaks oleksin muutunud. Juuniorit tuleb veel natukene teha...aga üldiselt sai kusagil mingi piir seekord ületatud. Eks näis kas ja kus tagasitee olla võiks. Ma jään endiselt arvamuse juurde, et mängijad ei tohiks pärast mängu korraldajatest oma suva järgi üle rullida.

Ja nüüd naeratades edasi olesklema. :)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home