Sunday, January 22, 2006

Rohelised tontloomad

Nonii, ongi jälle käes. Imestasingi, et kuhu see nii kauaks jääb. Aasta tagasi olid mul praeguseks juba 24 tundi ja natukene peale lillakirjud juuksed olnud. Miks siis sel korral ei ole? Sest see on juba tehtud. Mis siis seekord? Ei tea. Pole võimalust selle peale mõelda. Isegi Iirimaa ei tõmba enam nii nagu eelmisel aastal. Aga mingi Muu Koht tõmbab küll.
Teised ilmingud on kõik nagu ikka ja alati olnud ning vaja oleks ka seda mida seni ikka - midagi koralikult raputavat. Sümptomid on olemas, ravi on teada aga võimalused puuduvad. Kellele kaevata?

Erieni kuulutuse panime täna üles. Samasugune nagu eelmine. Ma tean, ma koostasin. :) Ja siinkohal mainin ka ära, et kõik kolm sissejuhatust (need lookesed, mis viimase kolme kuulutuse algustes) on olnud minu kirjutatud. Muudmoodi ma oma au, kuulsust ja kriitikat ju koguda ei saa. ;)

Uuuu...ja ühele tegin ma eile/täna kohe kindlasti ära. Ta võiks minusse rohkem uskuda. Rohkem usku! Ma olen selle ära teeninud...

Paar Ideed on mul ka mille kallal tahaks töötada. Need tulevad kõige paremini alati siis kui peaks hoopis midagi muud tegema, enamasti õppima. Kahjuks ei näinud ma vajalike inimeste silmis vajalikku sädet aga loota ju võib. Mu Ideed on mulle kalliks saanud, tahaks neid ikka kasvamas ja õitsemas näha.

Esmajärjekorras tuleb aga ennast päästa. Kes see teine ikka päästab kui ise ei päästa...
...huvitav ainuklt kust see vajalik pealehakkamine võtta.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home