Sunday, January 22, 2006

Egoist!

Täitsalõpp, kuidas ma küll julgen. Ühele ütlen halvasti, teist vean alt, kolmandast ei tee välja ning neljandale keeldun teenet osutamast. Ja siis teine samasugune ring veel peale ning ongi 8 vihast, tigedat ja/või õnnetut inimest rohkem. Kõige selle juures olen ma muidugi veel selline haige inimene, kes sellest kõigest rõõmu ja naudingut tunneb, nii et tegelikult peaks mu koht üleüldse tuleriidal olema.
Huvitav kui paljud nendest toredatest, altruistlikest ja heasüdamilikest ning lahketest inimestest asju minu vaatenurgast vaadanud on ja kui paljud pärast seda minuga kohti vahetada tahaks.

Argh, vahel tekib tunne, et inimesed on ühed mõttetuimad evolutsiooni tulemid üldse. Aga see tunne läheb õnneks kiirelt üle... Tegelikult ma armastan inimkonda, inimloomust ja eriti selle nõrkusi. Muidu ma ju ei õpiks seda mina ma õpin. :)

Hetkel loen: kõikvõimalikud arvutis olevad materjalid teemal "Isiksusepsühholoogia"

2 Comments:

Blogger Hel said...

Ma ei pidanud tegelikult kirjutamise hetkel sind silmas. Kuigi ma saan aru miks selline mulje võis jääda. Tegelikult elasin välja vaid hommiku jooksul tekkinud emotsioone. Aga tore, et sa reageerisid. See kaotas kohe võimaluse, et ma oleks võinud sinust kuidagi valesti aru saada.

Armsad olete! :)

22/1/06 23:21  
Anonymous Anonymous said...

Ah, ära põe. Ma ütlen kogu aeg kõigile igasuguseid asju. Sõbrad andestavad ja armastavad ja mina neid selle eest. Ülejäänud, noh, saabki selguse majja, kes nad on :P

24/1/06 11:48  

Post a Comment

<< Home