Thursday, April 01, 2010

Vahelduv...

Mul käib see niimoodi...periooditi...
Enne käesolevat oli meeste periood. Siis läksin igal õhtul magama kas Roberti või Michaeli või Mihhaili või kellegi neljanda saatel. Nüüd on juba mõnda aega olnud naiste periood. Jennifer, Margaret, Stephenie, Eleanor.
AGA
Vaikselt on õhus tunda järjekordset meeste eelistuse tõusu. Oma järge ootavad juba nii mõnedki...
Huvitva millest see perioodilisus? Sest tõesti, ühisnmimetajaks on ühe hooaja jooksul valituks osutunute puhul tõesti vaid sugu.

Ja siis ma avastasin, et mul on hetkel kolm sõltuvust. Noh, need tulevad ja lähevad. Aeg ajalt ma ikka otsustan, et nii, sellest asjast nüüd aitab... ja siis saan sellest ühest harjumusest lahti. Alati tuleb aga üks või mitu asemele. Niisiis, hetkel on kolm. Ja kõik on seotud minu võimetusega millegi järele oodata ning vajadusega saada kõike mida ma tahan nüüd ja kohe. Ja eskapismiga. Seda ei saa ära unustada. Mida tõsisem sõltuvus(käitumine), seda suuremal määral on see seotud eskapismiga. Minu väike segane maailm.

Ning et see saaks ikka kenasti välja toodud, siis ei, mitte kuidagi pole miski ülalmainitust seotud alkoholiga. Ilmselt huvitas see paljusid kuivõrd 25.03 oli antud lehe külastatavus laes. Uskumatud olete, inimesed, uskumatud. Vahel ma arvan, et olen tänu oma tööle juba väga paljut näinud.... ja siis tulete te taas ja suudate mulle näidata inimloomuse uut palet. Võimas!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home