Saturday, October 22, 2005

Elu on põrandapesumopp

Ma just arvutasin kokku, et ma olen 3 tundi maganud, 3,5 tundi põrandaid pesnud ning 2 tundi muid asju koristanud. Vahva!

Hel says:
Vahva, päevases valves. Tulin siia, suht kõik eilsest peost koristamata. Homseks peab läikima. Vahva!
Hel says:
Põrand ei meenutanud mitte parketti vaid oma hallika värvuse ja tolumususe poolest rohkem kruusateed või asfalti, kõik kohad veiniplekke ja küünlavaha täis ning mööbel vaja ka tagasi õigele kohale tõsta. Vahva, ma ütlen.
Chloe- entertain me, bitches says:
töö tegi ahvist inimese
Hel says:
Ma juba tunnen kuidas karvad taanduvad.
Hel says:
Ahjaa, terve armee pudeleid ootab ka ära viimist. Aina vahvamaks läheb.
Hel says:
Kas ma juba ütlesin, et vahva?!

Aga tegelikult oli täitsa tore. Planeeritud ühe tantsu asemel sai tantsitud täitsa mitu. Esimesed kaks olid äärmiselt..hmm..kuidas seda nüüd öeldagi...rahulikud. Järgmised kaks juba mõnevõra erksamad, tegelikult kohe kõvasti erksamad aga natukene ebakindlad. Ja siis viimased tantsud olid juba täiesti super! See on hea kui partnerid lähevad aina paremaks.

Hel says:
Hästi naljakas oli vaadata kui eelviimased kanged mehed EÜSist hakkasid mööda Kastani tänavat minema...siis Vanemuise nurgale pidama jäid, natukene seal aru pidasid ja seejärel sinna pöörasid. Mul kõrval seisev neiu itsitas, et nonii, Esticast kaugemale nad ei jõdnudki.

Muidu oleks kõik ülihea aga mu jalad valutavad ja uni on. Ühel keenjusel oli hea mõte minna peole, kus ta niikuinii kannab kõrgeid kontsi ja kogu aeg ringi jooksma peab, et teenindav personal olla, veel kõrgemate kontstega saabastes, et ikka öösel oleks hea pikk tee koju kõmpida valutavatel jalgadel.

Viitsiks, läheks võtaks endale midagi juua, aga hetkel on köök nii kaugel, nii kaugel...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home