Thursday, October 06, 2005

Pisarad, palju pisaraid

Mulle meeldis eelmisel aastal kokkutulekut korraldala, ausõna. Isegi nii väga, et kui poleks leidunud kampa hulle aktiviste, kes seda sel aastal teha oleks tahtnud, oleksin ise käpad püsti ja tööjuurde ajanud. Aga sellest kõigesti hoolimata on minu jaoks eredaimaks mälestuseks eelmisest aastast siiski toatäis musti nõusid, pidev jooksimine kusagilt kuhugile ja millegi pidev korraldamine ning tegemine. Inimeste kostüüme õnnestus näha hiljem pildipealt ning muljeid ning arvamusi lugesin foorumist. Kohalolijad said ka registreeritud ja meelde jäetud nimekirja mitte nägude järgi. Rõhutan veelkord, see kõik oli ka omamoodi lõbus ja huvitav ning kaasahaarav, teeks teinekordki. Aga...
...ma hüppasin siiski rõõmust lugedes Irve teateid selle kohta, et kokkutuleku organiseerimine on juba töös, ideed liiguvad ja inimesed olemas. Südame põksudes ja käte värisedes ootasin uusi teateid ning täpsustusi. Erinevatest allikatest saadud andmete põhjal hoidsin omal novembri esimest ja teist nädalavahetust vabadena (kes mind paremini tunnevad saavad aru millise üliinimliku pingutusega siinkohal tegemist on olnud).
OO, PUAHS RÕÕM! Kokkutuleku kuulutus on lõpuks ometi üleval. Kõik paistab lausa fantastiline. Viskan pilgu vaid summale peale, loen edasi ent samal ajal avan juba hanzanet'i, sisesta juba vajalikke numbreid...ja siis jääb pilk pidama kuupäeval. 19 oktoober.
Miks, oh miks... AINUS nädalavahetus poolaastas, millele varem planeeritud üritust ma ei saa kohe kuidagi ära jätta ega kusagile ümber paigutada. Üritus, kuhu ma pean ka voodihaigena ennast kohale vedama. Ja siis on kokkutulek samal ajal...
Mind ei ole eriti kerge nutma ajada...aga vot sel hetkel olid küll pisarad kurgus. Mingil määral on siiani.

Ilusat pidu teile!

3 Comments:

Blogger irve said...

Närune värk, pole midagi teha. Aga koht dikteeris ajamuudatuse.

6/10/05 14:53  
Blogger Helin Loik-Tomson said...

Nuuks...su sissekanne tõi omakorda mul peaaegu pisara silma...peaks sulle pannkooki moosiga tooma vms:S.

17/10/05 15:00  
Blogger Hel said...

Pannkook moosiga sobib. Alati. Iga kell.
Jah, ma olengi siin niiii õnnnetuuu..

..et siis, millal see pannkook (või mitu?) tuleb? :D

22/10/05 15:22  

Post a Comment

<< Home