Friday, April 14, 2006

Mõlemad kingad on alles, printsi pole seega tulemas.

Printsess käis ballil.
On hea teada, et eksisteerib vähemalt üks vana hea tuttav kes suutis üle olla omalajal laialt levinud taudist "mina-ei-tantsi-mitte-kunagi-mitte-mingil-juhul". On niivõrd lohutav teada, et pea alati on keegi kellele saab loota ja kes lükkab kingad jalga, tõmbab ülikonna selga ning on valmis saatjaks olema.
Olen rahul ja õnnelik!

Tegelikult on põhjuseid rahuloluks ja õnnelikkuseks rohkem kui üks. Lihtsalt nii hea on olla...kui ainult... Noh, vahel tuleb pähe selline ketserlik idee, et tahaks puhata aga õnneks ma veel teadvustan endale, et tegu oleks reetmisega ja seda ei saa ju ometi endale lubada.

Muide, ma armastan üllatusi. Positiivseid loomulikult. Aga igatahes ma armastan neid. Üle kõige!
Lihtsalt, et te teaks.

1 Comments:

Blogger Hel said...

Kuss! Seda sõna me ei kausta. See on reeturlus. Tõenäoliselt vaenuvägede õhutamine ja julm spionaaž. Laiskus on alati salakaval vastane olnud.

18/4/06 03:48  

Post a Comment

<< Home