Tuesday, April 18, 2006

Sõda iseendaga

Ma ju tean suurepäraselt mis mulle kasulik on ja mis mitte. Nii ma siis otsustangi ise enda eest. Otsus on kenasti läbi mõeldud, vastuvõetud ja enamikel hetkedel isegi rakendatud. Aga siis on muidugi veel see teine mina, kes ei ole kõigega alati päris rahul. Hetkel ta näiteks arvab, et seda juba vastuvõetud otsust poleks teps mitte tohtinud veel vastu võtta. Nii on see siis enamasti. Sõda iseendaga.
Aga seekord sai esimene, otsuse vastu võtnud mina, punkti kirja. Üks tema õigustusi tasus ära. Teine ehk protesteeriv mina ei ole asjaga rahul. Samas on ta õnnetu.
Nagu tavaliselt ei tasu emotsioonid ennast ära!

See on moment, ma arvan!

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Parem olla natuke aega õnnelik kui jäävalt õnnetu. Kui läheb nihu, siis saab teada, et asja ei saa ja oled natuke õnnetu, aga kui niikuinii õnnetu, siis mis vahet? Ch

18/4/06 22:31  

Post a Comment

<< Home