Wednesday, June 21, 2006

Liiga hea, et olla tõsi.

Täitsalõppkuiheatunneon. Selleks korraks peaks siis kooliga ühelpool olema. Niipalju sain targemaks, et tuleb hakata kohal käima rohkem. Hinded paraneksid kahekordselt. Ehk siis eksamid teen kõik hästi ära, kodutööde eest saan ka maksimumpunktid...aga vot siis selgub, et kohalkäimist taheti ka. :D Eks näis kas õpin sellest. Minu jaoks on tundides/loengutes istumine juba viimased 8-10 aastat täielik piin ja mõttetus olnud. Ma õpin kodus üksi materjale lugedes lihtsalt nii palju paremini ja efektiivsemalt. Aga heaküll, see selleks.

Vahel on vanad sõbrad üllatuslikult suurepärased. Näiteks klassivend, kellega pole ikka väga ammu rääkinud, kes helistab pühapäeva õhtupoolikul ja kutsub järgmiseks päevaks välja ning viib sööma. Lihtsalt selleks, et vanu sõpru mitte ära unustada. Vapustav! Mina olen rahul. :)

Omamoodi mõnus on see, et ma ärkan igal hommikul vabatahtlikult umbes 8, sest hiljem on mu toas lihtsalt nii palav, et ei ole võimalik enam hingata. Hea on selle juures see, et mul on viimasel ajal selline tubli ja korralik kodune olemine olnud ning pole tükk aega alles hommikul koju jõudnud. Umbestäpselt 2 nädalat vist juba. Kui peaks jälle juhtuma, et õhtust saab kohe hommik, siis tuleb oma lõunauni ilmselt mõnes allkorrusel olevas toas ära magada, sest peale keldri on seal veel ainsana enam-vähem mõistlik unetemperatuur. Mitte et ma kurdaks muidugi.

Uuu...ja jaanipäev tuleb kohe-kohe. Tibivagun läheb teele reede keskpäeval! Yeiii!
Ma jõudsin järeldusele, et pean sõnumid igaks juhuks varem valmis kirjutama ja salvestama, sest muidu läheb öösel jälle raskeks. Ma nimelt tean, et nagu alati, pean ma kindlasti oma ülevoolavaid emotsioone pea kõigi eriliste ja ägedatega jagama...aga tihtipeale kipuvad tähed selles faasis juba silme-ees kokku jooksma ja mitte ainult pole tegu õigekirja puudumise vaid lausa täielikult shifreeritud tekstiga. :) Seega, olgu ma tark ja kirjutagi tekstid enne valmis.

Oeh, ma ikka ei suuda uskuda, et ma saan siin istuda...ja ei peagi mõtlema selle peale, et tegelikult oleks vaja vot selle eksami materjale veel lugeda ja tolles aines see referaat ära lõpetada. Kuidagi....harjumatu...tühi..vale tunne on lausa. :S
Aga samas on ikka nii hea olla. :)

Yehuuuuuuuu!
Mina lähen nüüd õue päikest, sooja ilma ja head raamatut nautima ning külma kergelt alkohoolse karastusjoogi võtan ka kaasa. Palju õnne kõigile neila, kes kontoris on! :*

0 Comments:

Post a Comment

<< Home