Tuesday, December 01, 2009

Fakt

On täiesti võimalik olla nii väsinud, et ärkvel olles und näha.

15 Comments:

Blogger Hel said...

Ma nimetan seda mitte-väsinud-varianti natuke teistmoodi. Vastavalt siis situatsioonile kas unistamiseks, luuludeks või hallutsinatsioonideks. Ülaltoodud post rääkis aga konkreetselt unenäo nägemisest. Magades nähtud loo edasi vaatamisest, ainult et samal ajal näiteks mööda tänavat kõndides (ma tegelikult küll tegin midagi veel asjalikumat samal ajal, aga see tegevus polegi nii väga oluline, peaasi, et motoorne.)

1/12/09 17:32  
Blogger kärdu said...

nojah, tartu inimeste mured. ma ise tutvusin ka öösiti magamise võimalusega alles siis, kui tallinnasse kolisin. :)

2/12/09 09:11  
Blogger Hel said...

Ma kusjuures olen öösiti magamise võimalusega täiesti kursus. Viimase aja peamine probleem on aga selles, et öö on vaieldamatult kõige ebamugavam aeg magamiseks (aga et täpsemalt miks, see on juba pikem lugu). Ja päeval pole jälle eriti palju aega une jaoks. Nii need tunnikesed kokku kuivama kipuvadki...

3/12/09 00:36  
Anonymous toomas said...

arvan, et oled endast liiga heal arvamusel, põhjendamatult.

3/12/09 01:15  
Blogger kärdu said...

ma arvan ka, et kõik inimesed, kellel pole päeval magamiseks aega, on endast põhjendamatult heal arvamusel. :)

3/12/09 08:47  
Blogger Hel said...

Mina jälle arvan, et ma olen endast lihtsalt heal arvamusel, põhjendatult. Tervest endast, magamisharjumused või nende puudumine kaasa arvatud. :) Seda enamasti. On ka neid aegu kui justkui polegi mingit arvamust väga...

(Ja ma isegi ei tea kellele ma nüüd oma enesehinnanguga varba peale olen astunud...)

3/12/09 11:54  
Anonymous toomas said...

heh, sa pole astunud, olen juhuslik lugeja su blogil. ei tunne sind isiklikult, lihtsalt need kirjutised tunduvad üleolevad

4/12/09 00:32  
Blogger Hel said...

Elagu! :D

Rohkem polegi tarvis öelda, ma arvan.

4/12/09 00:39  
Anonymous Anonymous said...

Näed siis :) Lõpuks tuli tõde päevavalgele.
Aga üleolekust hoolimata loetakse ;)

4/12/09 09:25  
Blogger Triin said...

Huvitav, millest sa üle oled... :) Nt ma tean päris kindlasti, et mina olen sinust pikem :P

5/12/09 16:37  
Blogger Hel said...

Jah, tuleb tunnistada, et tegelikult on kohe päris suur osa inimesi minust oluliselt üleolevamad. Viimati olin mina kõigist ja kõigest üle ilmselt aasta tagasi, kui katuse vahetamise aktsioonis osalesin. Siis sai kõigile ülevalt alla vaadatud. See eest olen ma aga kogu aeg täis - enamasti ennast täis, vahel ka igasugu muid asju täis (reedel näiteks olin nii süüa täis, et kohe täitsa hirm hakkas enda pärast).

6/12/09 15:05  
Anonymous toomas said...

aga siiski selle väljatoomine puudutas

6/12/09 22:36  
Blogger Hel said...

Rohkem nagu inspireeris - ma pole vist ühelegi postile varem nii paljude erinevate inimeste kommentaare saanud. Nii tore! :) Teinekordki!

7/12/09 01:37  
Anonymous toomas said...

sulle vist isegi meeldib, kui sust niimoodi arvatakse, ma näen :)

7/12/09 19:19  
Blogger Hel said...

Mulle meeldib kui minust arvatakse. Punkt. Kes ikka tahaks olla tapeet, kes inimestes mingeid emotsioone ega mõtteid esile ei kutsu...

8/12/09 00:31  

Post a Comment

<< Home