Monday, October 12, 2009

winterwonderland

Nad kõik rääkisid, et kui vanaks saad, hakkab aeg kiiremini minema. Nüüd on see siis käes. Ma olen vana ja aeg läheb kiiresti.

Õhtul lähed oktoobrikuus magama, hommikul ärkad üles ja akna taga on detsember ning sa saad aru, et tavapärane kuus kuud kestev november jõudis sel korral 19 päeva liiga vara kohale. Niisiis, ühe ööga 19 päeva... ma ütleks, et see on päris kiire aja liikumine, mis omakorda tähendab, et ma olen juba päris vanaks saanud.

Ühtlasi olen ma jõudnud mõtteni, et viis aastat tundub olevat piisavalt pikk aeg, et suured asjad mälus pisikesteks muutuksid ja nii olen ma vähemalt moraalselt ja vaimselt (kui veel mitte majanduslikult) valmis uuesti oma sünnipäeva puhul endale inimesi külla kutsuma. See mõte vajab tegelikult veel natukene küpsemist... aga eeldused on olemas.
Kui, siis külaliste kutsumise kriteeriumiks oleks, et "peab armastama alkoholi..." ....ma arvan...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home