Thursday, September 17, 2009

Millisel planeedil oleks pikemad ööpäevad?

Ma funktsioneerin jätkuvalt kõige paremini siis kui mul on lihtsalt nii palju teha, et ei laisklemiseks ega ebaproduktiivseteks mõteteks/tunneteks ei ole lihtsalt aega. Olengi õnnelik kahel juhul - kui kõik on äärmiselt ilus ja lilleline või kui lihtsalt nii palju on teha, et pidev tegevuses olemine toodab energiat. :)

Mul on järjekordselt käsil kohe mitu projekti...
a) sisukas õhtu novembris
b) mitu sisukat õhtut terve semestri vältel
c) isiklik tantsuprojekt minu enda jaoks
d) tantsuprojekt natukene rohkemate inimeste jaoks
e) koolis suts edukam olemine kui eelmisel aastal (mis ei tohiks tegelikult raske olla arvestades seda, et ma eelmisel aastal üldse peaaegu midagi ei teinud/saavutanud)
f) magada 8-10 h ööpäevas - see kusjuures on kõige raskem. Igal hommikul ma tean täpselt, et 8-10 tundi und on ainus viis tegelikult ja korralikult välja puhata, igal õhtul aga tundub, et kuuest või neljast tunnist võiks ka piisata, sest nii palju on veel teha ja und ka nagu tegelikult veel päris ei ole (seda viimast muidugi ainult kuni voodisse minekuni). Oeh.

Küll aga olen ma aru saanud, et füüsilise heaolu nimel pean ma elama ja olema täpselt sama moodi kui keskkooli ajal (v.a. magamine). Siis ma ei osanud seda nagu suurt millekski pidada, alles nüüd olen aru saanud, et võrreldes viimase paari aastaga tundsin ma end üle viie aasta tagasi ikka väga hästi...ja nüüd tunnen taas. Füüsiliselt. Emotsionaalselt tahan ka sama seisundit saavutada, ainult vaimselt olen progresseerunud ehk selles osas ei tohi tagasimineku peale mõelda. Aga hea on teada ja tunda mida ma vajan, mis mulle hea on, ning enam-vähem isegi ette kujutada, et kuidas sinna jõuda.

Kui nüüd ainult saaks kusagilt enesedistsipliini ja tahtejõu varusid ka veel osta, vahetada vms... Need on minu jaoks alati defitsiit-kaup olnud.

2 Comments:

Blogger Triin said...

Kui sa puntkiga f hakkama saad, siis jagame kogemusi. Mina harisin eile end teoreetiliselt ja siis veetsin ikkagi 2 ja pool tundi oma teoreetilisi teadmisi praktiseerida püüdes... justnimelt püüdes, sest ma ei saa midagi teha, et mul on vaja lisaks ju just siis kõik oma huvitavad mõtted ära mõtelda... Raske on olla kui iseendaga on huvitav :)

18/9/09 11:08  
Blogger Hel said...

Täpselt sama probleem.
Hakkasin teoreetilisi teadmisi ellu viima...ja lihtsalt ei tulnud välja, sest endaga oli nii põnev. Korralikult välja arvutatud ja planeeritud kaheksa tunni une asemel pidin lõpuks leppima umbes nelja ja peaaegu poolega.

18/9/09 15:59  

Post a Comment

<< Home