Tuesday, April 14, 2009

Tegelikult teen ma praegu tööd...

Teate, tasakaal on tegelikult täiesti olemas. Näiteks on mul kõige ägedam aeg olnud viimasel ajal just siis kui ma end samal ajal võimalikult halvasti tunnen. Täiesti pöördvõrdelises seoses - mida halvem enesetunne, seda toredamad hetked.
Esimene suurepärane näide selles vallas on möödunud kolmapäev - ma ei olnud peaaegu võimeline voodistki väljuma oma köha-nohu-palavik-jamuudloomad haiguse tõttu aga kui suurepärane seltskond koju külla tuli ning isegi vapustavalt hea ja äärmiselt rikkaliku õhtusöögi kaasa võttis, siis läksid asjad ainult paremuse poole. Tõsiselt mõnus ja hea oli olla.
Ja siis MLL-i parveretkesünnipäev. Megasuperlahe!!! "EI" igavatele klaas käes ja jalg üle põlve sünnipäevadele ning "JAH" kõigele uuele ja seikluslikule. Teeks isegi...ainult et minu puhul peate te vaesekesed arvestama siis polaarmatka ja iglus ööbimisega. :P Möödunud nädalavahetusest veel niipalju, et ma näen siiamaani vahepeal unes kuidas seda suitsukala söön... või siis öösel klaustrofoobiahooga võitlen (mis siis oli tõsiselt hirmus aga nüüdseks on juba natukene naljakas ka). Ja kuigi ma oma palavikuuimas ja köhahoogudes olin mõnevõrra letargiline, siis tegelikult, sisimas, nautisin ma kogu üritust tõeliselt.

Hetkel aga näiteks, kui tervis tundub aina enam ja enam paremise poole minevat, ei suuda ma kuidagi hakkama saada vastikute kohustustega...ja süüa tahan ka...väga... :)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home