Tuesday, September 08, 2009

Test

Nonii, neljapäeval saab siis olema esimene test, et "kas ma olen piisavalt hea..." Nii põnev on ennast proovile panna. Samas, hirm on muidugi ka. Mis saab siis kui selgub, et ei ole? 
Ah, mis siis ikka saab... Läheb nii nagu viimasel ajal ikka - järjekordne peatükk õppetunnist "leia rõõmu pisikestest asjadest".

Jõudsin hiljuti arusaamale, et pean Pollyannat uuesti lugema. Inspiratsiooi hankimiseks või nii. Jõle raske on oma elus totaalselt ümber mõelda ja harjuda, eiriti kui sealjuures tuleb tunnistada oma ränkraskeid vigu. Aga! Ma olen asjas juba paremaks saanud. Ma tean elus kolme asja, mis annavad mulle maailmavalitseja- ja tohutu õnnetunde, ning üks neist on silmnähtavalt tajuda ja tunda oma edasiminekut, arengut, mingi endale püstitatud eesmärgi suhtes. Praegu on üks selliseid perioode mil ma liigun selle tunde suunas... Niisiis, ma olen lootusrikas. :)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home