Tuesday, November 17, 2009

Totaalne udulammas

Nonii, pange nüüd kõhulihased valmis, kohe saab kõvasti minu üle naerda.

Hommikud lihtsalt ei ole minu aeg. Ükski hommik ei ole. Mõni on aga oluliselt hullem kui teine. Tänane, näiteks, oli kohe hämmastavalt kohutav.

Alustades sellest, et ma ei suutnud leida endal parasjagu käes olevaid riideid kuni kõikvõimalike muude äpardusteni välja. Vähemalt kuu kaika auhinna laureaat olen ma aga tänu oma uksejuhtumile. Nimelt, olles juba hiljaks jäänud, haarasin ma autovõtmed, tõmbasin saapad jalga, kihutasin oma kodu välisuksest välja ja jäin siis ukse ette seisma, ise hoolega puldi nuppe vajutades ja oodates, et millal piuks või plõks käiks. Läks ikka päääääris mitu nupuvajutust enne kui ma aru sain, et auto pult ei peagi minu välisust lukustama.

Jah, minu üle võib nüüd naerda ja järgmised tükk aega sel teemal minu kallal norida. Täitsa luban. Kahtlustan, et see lihtsalt käib selle "... kaika" auhinnaga kaasas. :)

---------------------------

Hoopis teisest ooperist aga... Mina ei ole meie peres ainus, kelle arvel saab nalja teha. Minu pisikene õde nimelt on alati olnud äärmiselt õrnahingeline ja ÜliKorralik. Nüüd on ta sellega vindi üle keeranud. Nimelt õppis ta juba ammu selgeks, et vanduda ja ropendada ei tohi, niisama koledaid sõnu kasutada samuti mitte. Ja kuhu see siis jõudnud on? Rääkisin talle ükspäev mingit lugu, kus kasutasin sees sõna "personal". Selle peale läksid mu õel põsed roosaks, silmad suureks ja ta kukkus kätega vehkides mulle seletama, et selliseid sõnu ei tohi kasutada ja miks ma ropendan. :) Sealt edasi läks asi ainult lõbusamaks. Terve möödunud nädalavahetuse käisn ma ringi ja puistasin igale poole lausetesse sõnu nagu "personal", "situatsioon", "sitsima" jne. Eriti lõbusaks läks kui mu õeraas millegi kohta küsides, et mis see on, sai vastuseks, et "see on sekser". Oh seda rõõmu ja väikeste laste kiusamist. :D Loomulikult me selgitasime ka mu õeraasule iga sõna tegelikku tähendust ja puha... aga see õnneks ei muutnud tema reaktsioonides midagi, sest tema jaoks oli ikkagi tegemist koleda kõlaga ja seega ka koleda tähendusega sõnadega. Nii lõbus.

Siit siis üleskutse...
Aidake mu lõbusale õe-kiusamise-ja-samal-ajal-tema-sõnavara-arendamise mängule kaasa ja tooge kommetaarides näiteid milliseid sõnu ma võiksin veel oma vestlustesse pikkida, et näha pisikese tüdruku roosasid põski ja käte vehkimist. :D

4 Comments:

Anonymous Hulkur said...

Lisa ka kolmas omadus - looduse tundmine.
Näita talle sitasitikat.

17/11/09 15:04  
Blogger kärdu said...

väikese preili kohustusliku kirjanduse nimistusse võiks juba kuuluda selline särav teos nagu "persepolis" :)
koolipäeva puhul võib aga alati soovida sitkust ja jõudu.

18/11/09 09:13  
Blogger Triin said...

Kas sa talle ikka persikuid oled pakkunud?

Ja muusikaliselt tasub ka harida - mõni sekstett nt.

3/12/09 15:34  
Blogger Hel said...

Super! Aitäh kõigile abistajaile. :)

3/12/09 16:42  

Post a Comment

<< Home