Thursday, December 17, 2009

Üks läbi, kaks ees ehk iga detsembri kolm verstaposti

Niisiis... möödunud nädalavahetus jättis oma jälje.

Ma olen vanem.
Ma olen päris suure hulga kange alkoholi koguste (loe: ülejääkide) võrra rikkam.
Mul on ülesanne minna reisile... :)

Ärge saage valesti aru, mulle väga väga meeldivad kõik kolm eelpool välja toodud punkti. Mul on ääretult hea meel kõigi teadlike ja teadmatute konspiraatorite üle, kes, avardades minu võimalusi, andsid mulle seeläbi moraalse kohustuse minna reisile. Aga, kallid sõbrad, te unustasite mulle kinkida a) otsustusvõime ja b) sõbra. :D Mul ei ole halli aimugi kuhu, millal ja kellega minna... sest kahes esimeses punktis on valikuvariante liiga palju ja viimases teadmata hulk. Ettepanekuid? Soovitusi? Vabatahtlike?

Muus plaanis aga... seekordsed jõulud tõotavad jälle väga toredad tulla... Kui kõik peaks minema hästi (ehk nii nagu mina tahan), siis saavad jälle olema suuuuuured pere/suguvõsajõulud ehk ohtralt inimesi, palju üksteisest ülerääkimist ja-karjumist, kõvasti lärmi ja melu, parajal hulgal alkoholi, korralikult nöökimist ja norimist, valusalt palju toitu ja lõputult lõputult palju armastust. Ehk et paar päeva väga intensiivset perekonnaaega, pärast mida ma jälle tükk aega kedagi näha ei taha ja üksindust igatsen - aga see eest ei vahetaks ma neid hetki ka mitte millegi muu vastu. Jõulud ongi lähem sugulastering ja see tingimusteta armastus... (Mis sest et iga kord keegi ikka solvub mõneks ajaks või kuisagil mõni pisar välja pigistatakse - see teebki asja ehtsaks.)

Ja uue aasta vastuvõtmisele mõeldes olen ma aru saanud, et vist olen lõpuks ometi suurte inimeste ringi astunud/sattunud. Aga see on veel selgumisel.

2 Comments:

Blogger Triin said...

Kas sa kasvasid ootamatult pikemaks? Et suurte inimeste ring või nii.. Ja mis ring see üldse on - kas käsitööring või ehk hoopis ovaal või appiappi lausa nelinurk...

18/12/09 16:37  
Blogger Hel said...

Kipub jah olema nelinurga moodi. Hästi palju nurki ja sirgeid jooni. Käsitööd ei tehta aga see eest räägitakse liiga palju.

18/12/09 17:26  

Post a Comment

<< Home