Thursday, October 27, 2005

Öäk

Nonii, kes veel julgeb tunnistada, et talle sügis meeldib, ah?

Päev läbi mööda linna ringi ujudes tekkis nimekiri - poest on vaja:
Talvemantel 4000.-
Talvesaapad 1100.-
Keegi mulle tööd ei taha pakkuda?
Vihmavari tuleks ka uus hankida. Vana on katki ja see teine, mida ema pakub, liiga suur. Tegelikult võtaks üldse akvalangisti varustuse aga ma kahtlustan, et sellega ei lubata teklit kanda. Selga panemine ja ära võtmine oleks ka ilmselt tükk tööd. Ma olen loomult laisk. Seepärast mulle suvi osalt meeldibki, et vähe riideid, vähe vaeva.

Kuigi, arvestades minu..hmm..organismi omapära, peaksin ma homseks nii terve olema kui üldse võimalik. Nimelt saan ma haige olles alati pärast päev läbi märgades jalanõudes ja riietes külmetamist palju tervemaks. Kogemused tõestavad. Miskipärast on aga hoopis peavalu ja õlad ei liigu eriti. Anomaalia!

Päikesekiir päevas oli kokteil Ülikooli Kohvikus, mille ema mulle välja tegi. Teine kordki! Seal on head kokteilid. Mulle vähemalt meeldivad. Nii et kui keegi peaks kunagi tahtma mind sinna kutsuda, siis see on alati üks neist kohtadest, millele ma ilmselt "ei" ei suuda öelda.

Ema täna küsis minult mingi saate alguse kellaaega...ma hakkasin lihtsalt naerma. Ma siiralt ei mäleta enam millal viimati telekat vaatasin ja ammugi ei tea ma mis kell midagi kusagilt algama peaks. Nii juhtub kui iga päev hommikul hiljemalt 9 kodust lahkud ja õhtul 10 või 11 või veelgi hiljem koju jõuad. Iga päev! Ainus jama on see, et mingeid kirjalikke kodutöid teen ma ikkagi kodus kõige paremini. Tuleb ilmselt ümber harjuda. Deem, läpakat on ka vaja... *keel suunurgast väljas maalib veel ühe asja ostunimekirja*
Muuhulgas leidsin endale must have kingad ka. Ja kui juba jutt selle peale läks, siis eile kaotasin käepealt ära käekella...kunagi läbi uduvihma koju vantsides...sellelegi tuleks asendaja muretseda. Siis paar uut seelikt ei tee kunagi paha, raamatuid vaatasin valmis umbes 1500-2000 eest ning jah, autokooli see lisa asi tuleb ka veel läbida.
Ehee...kallid vanemad, siit ma tulen... :D

Tahaks saada kellegi poolt röövitud vms. Oleks vähemalt asine põhjus kohustusi natukene aega mitte täita. Korraks tulid pähe tulnukad aga see ei oleks piisvaalt hea põhjus, sest keegi ei usuks.

PS. Kohuse- ja vastutustunne ei ole nakkavad.

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

"palju pappi ja ruttu" ideed on vaja. ei, pangarööv ei tule kõne alla :)

27/10/05 08:39  
Blogger Helin Loik-Tomson said...

Õmblejast emme on tore asi :$.

27/10/05 10:43  
Blogger Hel said...

4 K mantel seepärast, et just see tegi mulle poes silma. Ausõna! Ja kui ma märkan, et miski minust huvitatud on, siis ma ju ei saa seda tähelepanuta jätta...harva juhtub.

Lisaks on mul kallis maitse. :$

27/10/05 23:45  

Post a Comment

<< Home