Thursday, November 10, 2005

Järjekordne vaheraport

Tegin masside eeskujul ka järjekordset testi: You are Marilyn Monroe!
No ega ikka ei ole küll.
Huvitav mis need ülejäänud 4 varianti on...?

Muinasjuttudes niipalju, et tiivulised magavad edasi. Laibauni sai ühe küljepööramisega häiritud ent ei mingit häirumist endiselt üsna sügavast talveunest.

Ja siis veel seda, et ma küll ei oska "ei" öelda aga õnneks tegi K seda minu eest ja hiljem tuli välja, et niikuinii on tee vaba ja nii ma siis astungi julgelt hoovõturajale, et reede hommikul startida (nii vara kui uni lubab) ja jõuda ennelõunal Tallinnasse. Pühapäeva õhtul lõunasse tagasi. 3 päeva puhkust - siit ma tulen.
Jah, ma tean, enamasti käiakse lõunas puhkamas aga mina, jobu, sõidan põhja droididemaale (Flo TM). Juhtub. Ainus sidepidamisvahend saab olema telefon. Samas ma ei garanteeri et ma sellele ka alati vastan. Kõik oleneb une sügavusest. Huvitav kas mängiks välja 30 tundi und jutti. Vist mitte, ma ei suuda nii kaua järjest paigal püsida, isegi magades mitte. Mõte iseenesest on aga ahvatlev.

Homset "Võluflööti" ootama jäädes...

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

A sa saada oma liblikad minu ja aweka omade juurde pittu :P Seltsis segasem ja..

10/11/05 22:28  
Blogger Hel said...

Saab tehtud!

11/11/05 12:15  

Post a Comment

<< Home