Monday, October 31, 2005

Asjalik...

...või mitte

Eile oli kokkutulek, klassi kokkutulek. Täpselt aasta pärast foorumi kokkutulekut. Igatahes oli vahva näha jälle nägusid, keda polnud tükk aega näinud ja kellest midagi kuulnud. Kuigi, eelduspäraselt tuli kohale vaid pool klassist - see aktiivsen pool, kes üksteist niikuinii tihedamini näeb - nagu tavaliselt. Mõnus oli. Õhkkonda rikkus vaid tilgake tõrva, kes ka eemaldus suht kiiresti. Palju nalja ja naeru nagu meile ikka kombeks ning tüüpiline "naerame endi ja üksteise üle" õhkkond tõi peaaegu nostalgiapisarad silma. Sai jälle mõnuga täie rauaga tulistada ja keegi ei haavunud, lihtsalt tulistasid vastu. Deem, ma olen sellest puudust tundnud.

Täna otsustasin olla asjalik. Plaanis oli käia koosolekul, saata kirju, õppida, teha ära kiiremas korras tegemist vajavad kirjalikud kodutööd, lugeda lisaks veel raamatuid jms. Mida ma aga siis lõpuks ära teinud olen? Käisin koosolekul. Kõik. Edasi kirjutasin sissejuhatava lõigu teisipäevase tähtajaga kodutööle, siis lugesin 2 lehekülge ühest lihtsast raamatust ning seejärel jäin lihtsalt magama. Üles ärkasin selle peale, et isa tuli külla ja tõi siirupivahvleid, mida ma muidugi kohe mugima hakkasin. Need on PARIMAD! Mul on kahju kõigist, kes ei ole neid kunagi saanud ja ei tea seetõttu millest nad on ilma jäänud. Ja veel rohkem on mul kahju neist, kes on neid saanud ja seetõttu teavad millest ilma jäävad. :D Niisiis, Hollandis on veel üht-teist head peale üld teada-tuntud asjade. ;)
Nojasiis vaatasin filmi ja nüüd limpsin kokteili juua ja mõtlen tuttu minemise peale. Blaah, asjalikkus missugune, kas pole.

Sellega seoses:
Otsin! Distsipliini! Kasutatud või uus, müüa või vahetada, pole eriti oluline. Peaasi, et saaks kusagilt ja kuidagi. Või siis teise variandina Motivatsiooni. Tahtejõud on olemas aga ei käivitu ilma motivatsioonita. Oskab keegi aidata?

Ja siis üks tähelepanek enda tarvis:
kui minna hommikul kella üheksaks välja ja tulla koju õhtul kell 11 ning vahepealne aeg on tihedalt täis erinevaid kohustusi, siis ei jõuagi kodutöid teha. Järeldus - tuleb neid teha millegi arvelt. Probleem - mille arvelt?
Edukat lahendamist mulle!

Teine tähelepanek:
inimesed liiguvadki edasi. Erienvates suundades. Meenutada head, mitte kahetseda!

Kaunist algavat nädalat kõigile!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home