Monday, November 07, 2005

Muinasjutt

Vahel tuleb ette, et elu on muinasjutt. Just ühte sellisesse jalutasin ma tol õhtul sisse. Ainult et...see oli kahjuks kellegi teise muinasjutt. Õhkkond oli super, vaeva oli nähtud. Ma ausaltöeldes ei uskunud, et midagi sellist võiks päriselt elus juhtuda, liiatigi siis veel minuga. Oleks vale öelda, et ma end seal ebamugavalt tundsin aga samas oli kohe päris selge, et tegu ei olnud minu looga. Mina ei ole see printsess. Sorry, vale uks! Astuge palun kaks lossi edasi, see suure torni ja naeratava lohega peaks õigem olema.
Nüüd tuleb periood mil ma vajalikku vestlust edasi lükkama hakkan.

Intro oli super!
ENÜS teenis oma võidu auga välja. Naljakas JA mõttega asi korraga + suurepärane näitlejatöö - tasub eeskuju võtta.
Rotalia oli vahva. Publiku integreerimine (just see lõpus) tõi viimased plusspunktid aga juba enne seda oli rahvas peos. Idee ja teostus - mõlemad super!
Sakala puhul kiidan heaks karakterite läbimõeldud isikupärade väljatoomise ja suprehea liikumise. Thumbs up!
Ülejäänud õhtu kohta niipalju, et kui muusika mängib nii kõvasti, et ainus suhtlemist võimaldav koht suures majas on suitsune keldriruum, siis on paratamatu, et üksikud, kel pole niikuinii kellegagi tantsida, lahkuvad üsna kiiresti.

Tänases. Kiire oli. Vahva oli. Mulle meeldib täidiseid teha. Just se maitsestamise osa eriti. Ja kuigi ma vahel vingun siis tegelikult teevad vanad tuttavad pahandust kuulutavad näod ka meele rõõmsaks, sest teada on, et sealt tuleb midagi mis lisab päevale vürtsi.

Eriline tänu ak. emale usalduse ja kaudsete kiiduavalduste eest. Neid oli hea kuulda. :)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home