Tuesday, November 01, 2005

...

Nonii, miskipärast mul just ei vea eriti.
Huvitav millal ma taas koju lähen. St rohkem kui lihtsalt asjade võtmiseks. Täna küll veel mitte. Ma ei ole veel piisavalt leplikuks muutunud. Isa ei lubanud rohkem Jaanika juurde ka minna, ilmselt tahab mul silma peal hoida. No ega mul selle vastu hetkel midagi ei ole ka. Rõhk sõnal "hetkel". Kui ebameeldivaks muutub siis põgenen taas Jaanika juurde.
Ja ma olen nüüd mõnda aega tublilt koolis käinud. Igas loengus. Unetunde on ööpäevas keskmiselt 5, töötunde 14. Elagu mina!
Ja sel laupäeval sünnipäevale ma kaaaaa ei saaaa. :'( Mina veedan oma kolmepäevase puhkuse Tallinna _lähedal_ alles järgmisel nädalavahetusel. Minu tavapärane õnn, ma ütlen.
9 minuti pärast suundun juuksurisse, panen silmad kinni ja ütlen, et "tehke midagi". Pärast ilmselt ei julge enam silmi lahti teha. Liina K kõrval naeris, et nojah, siis paneb juuksur ka silmad kinni ning ütleb, et teeb midagi. Ja siis tõenäoliselt ei julge me kumbkis silmi pärast lahti teha. Saab vahva olema.

Btw, keegi võiks lihtsalt tulla ja võtta. Vot nii!

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

tekib küsimus, võtta mida? ;)

1/11/05 15:31  
Blogger Matu said...

samas on ju ka v6imalus, et kui te juuksuriga m6lemad silmad avate, siis sinu soeng on t2pselt sama, mis ennegi... ja sinu k6rval istub keegi v2ga vihane klient, kelle pea kallal 2 juuksurit asjatand on t2iesti kaootiliselt :P

1/11/05 16:56  
Blogger Gea said...

Awe, sa oled loll või mängid naiivset? :p

1/11/05 17:19  
Blogger Hel said...

Raporteerin: juuksuris käidud; rallile minna ei saa, sest nii pea pindala kui ka ruumala ja sellega seoses õhutakistus on märgatavalt suurenenud. Samas on tõenäosus, et esimene vihm või sügavam uni ja ongi kogu moos. Enne kui pole järele proovinud niikaua ei tea kas koduste vahenditega õnnestub sama tulemus saavutada.

1/11/05 19:39  

Post a Comment

<< Home