Thursday, August 31, 2006

Kui väljas sadas vihma...

Tänane tööpäev on mulle toonud siis sellise mõttetera:

Ma tunnen üht ideaalset inimest. Jah, see on tõepoolest võimalik. Võibolla tunnen veel paari aga seda ühte juba piisavalt kaua ja hästi, et teda sellise tiitliga austada. Tõepoolest, kui enamasti hakatakse inimesed ajapikku märkama ka aina enam tema puudusi, siis selle ühe isiku puhul veendun ma aina enam ja enam, et tegu on tõepoolest ideaalse inimesega.
Ärge saage minust valesti aru. Ma rõhutan sõna "inimene" meelega. Ta on inimene ja miski inimlik ei ole talle võõras. See lihtsalt ei tähenda, et kõik inimlik kohe osa temast oleks. Selleks, et mingi joon inimesele võõras ei oleks, ei pea see kohe tingimata talle ka omane olema.
Minu lõpliku veendumuse sells osas, et tegu tõepoolest on ideaalse inimesega, tõi mulle tänane arusaam selle inimese nõrkuses(te)st. Tal on vähemalt üks...ja see teeb teda ainult ideaalsemaks, sest lisab talle inimlikke reatsioone, eksimusi, tundmusi ning mõtteid.

Pange tähele, et ma kasutan sõna "ideaalne", mitte "täiuslik". Minu jaoks on seal vahe. Ja ma kasutan sõna "nõrkus", mitte "puudus" või "viga" või midagi muud sama kehva.
Ideaalne inimene vastab minu enda ettekujutlusele ideaalist ja sinna hulka kuuluvad ka nõrkused. Just nimelt nõrkused, sest neid võib olla igasuguseid, nii positiivseid kui negatiivseid, mitte aga puudused või vead, mida eksisteerib juba ainuüksi kõla järgi vaid ühte sorti.

Vahe nende sõnade vahel on umbes sama väike aga oluline nagu erinevus selle vahel kas inimene on oma loomult "tugev" või "kõva". Selle, nagu tegelikult ka kõik eelneva, jätan aga tegelikult igaühele ise lahti mõtlemiseks ja arutlemiseks, sest nii sünnib iseenda tõde.
Kui aga kellelgi peaks kunagi tekkima soov minuga nendest mõtetest vestelda, siis olen alati valmis.

Seekord siis pühendusega minu päris oma pisikesele kollasele kummipardile. :)


PS. Ma sain täna teada, et mul on ka päris oma blogi-fänn. Kolm hurraad mulle, sest kuna fänn ise on lahe ja fänni omamine (eriti laheda fänni omamine) on lahe, siis see teeb minu ka lahedaks! :D

0 Comments:

Post a Comment

<< Home