Wednesday, July 19, 2006

Raport

Tegelikult oli kolm kaheksast laupäeval päris hea saavustus. Minu meelest oli igatahes mõnus...ja öösel rullusime kolmekesi trepist alla ehk peaks Awe ütlust modifitseerima - ka pall on vorm! :) Ülejääkidega oli aga nii, et need söödi mu näljase pere poolt järgmisel päeval ära ja puudugi tuli.

Vahepeal sain hakkama isegi mõne olulise asja kordaajamisega mis nüüd ootavad vaid teiste taga. Niisiis suudan ma kohati iseg itubli ja asjalik olla.

Eile aga käisin isaga kontserdil. Nagu härra professori puhul ikka, oli äärmiselt raske aru saada kas ja mil määral see talle üldse meeldis. Vähemalt sain ma süüa ja juua ning põhiline kommenteerija olin siiski mina. Aga plaati lubas ta vaadata, nii et ehk isegi meeldis.

Aga tegelikult ma elan ikka veel nädalavahetuses. Teate küll, selles mis algab reede õhtupoolikul ning lõppeb esmaspäeva hommikuks. Täpsemalt siis selles viimases. Juhtub harva, et saab nii palju plusse kirja panna - jäätis söödud, pahategu vist andeks saadud, heategu tehtud, heategu võlgu jäädud, oma tubades põrandad välja kaevatud, palju ja häid asju süüa tehtud ja ära söödud, oluliste inimestega koos aega veedetud ning Asjadest räägitud, mõnusaid raamatuid loetud ja isegi ema aidatud. Pärs edukas.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home