Sunday, September 24, 2006

Ideaalid

Mmm... ma olen iseendaga praegu nii rahul. Esiteks olen ma tubli ja koristan. Teiseks tuli mulle pähe just üks idee, mis mulle endale väga meeldib. Eks näis kas õnnestub ka teoks teha ja kas siis teistele ka meeldib. Aga igatahes väärt proovimist...

Ma arvan, et ma ei ole end nii hästi tundud maist-juunist saadik. Mul on järjekordselt olnud elu-nädal. Kõik kõige paremad momendid kõige paremas seltskonnas, emotsioonide ameerikamäed ja ei ühtegi kahetsusemomenti. Ka selle üle mitte kui ühel hetkel oli 90st tunnist unele kulutatud vaid 14.

Lihtsalt vapustavalt hea oli meenutada mis tunne on viibida ainsa naissoost isikuna meeste seltskonnas. Ja mitte lihtsalt olla ainus neiu, keda siis kõik hoiavad, vaid näha mehi sellistena nagu nad on. Ei mingit tagasi hoidmist, ei mingit ülisuurt enesekontrolli. Julmad ja teravad naljad üksteise arvel, sõjaväejutud, ilusad ja kiired autod, filosoofia, muusika. Niiiii hea...
Mulle on alati meeldinud kuulata ka meeste neid lugusid, kus ma ise suurt kaasa rääkida ei saa - sõjavägi, autod, arvutid, jms. Polegi oluline kui palju ma ise kaasa saan rääkida - aru saan ja mõistan ikkagi, et millest jutt on...ning enamasti on see huvitav. Niivõrd hea keskkooli tunne tuli peale. Enamasti ei ole need "keskkooli tunne" hetked just tingimata kõige paremad, pigem piinlikud või naljakad. Olime ju kõik veelgi nooremad ja rumalamad... Aga antud juhul on tegu nostalgiaga sellest kui hea oli olla oma kalliste klassivendade seltskonnas ning tunda end ühena neist. Ei mingit vahe tegemist. Võrdne võrdsete hulgas. Ma olen alati hingelt rohkem meeste seltskonda sobinud... ;)

Ahjaa, ideaalidest niipalju, et endalegi üllatuslikult avastasin, et mulle täitsa meeldib kui inimestel need olemas on.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home