Tuesday, October 03, 2006

Pealkirja Pole

Igaühel on oma. Minul mu sallimatus nõrkuse vastu. Eile aga lagunesin laiali. Kõigepealt füüsiliselt trennis, seejärel vaimselt autos ja siis emotsionaalselt kodus. Kõige õudsem on aga see, et ma ei ole ikka veel suutnud kilde kokku korjata. Mul ei ole mitte mingit õigust teiste aega ja energiat kulutada, ma tunnen end halvasti seda tehes. Vähesed suudavad tekitada selle tunde, et nende jaoks on mu killud OK. Ebaratsionaalne. Mina ise ju saan teiste kildudega hästi läbi, miks/millest siis see tohutu hirm ja usk, et enda omad tulebki endale hoida, ei tea.

Kusjuures, "skoor" kasvab, nüüd on neid kokku 3, kellel olen lasknud endale liiga teha.

5 Comments:

Anonymous Anonymous said...

(f)

3/10/06 22:58  
Anonymous Anonymous said...

/pai

3/10/06 22:58  
Anonymous Anonymous said...

kõigil on õigus olla mõnikord katki. ja alati on keegi, kellega koos saab olla ka kildudena. aga minu arvates ei tasu kilde väevõimuga liiga kiiresti kokku üritada lappida, koguda ehk küll, aga kokku kasvamiseks on vaja aega. liimitud koht ei jää nii tugev kui loomulikumal teel paranenu. see muidugi ei pruugi absoluutselt abiks teooria olla, aga (})

4/10/06 11:08  
Blogger chloe said...

KUi kokku tahaksid saada...wink, wink...(kaks erinevat vihjet), äkki tahad teatrisse tulla? Ja ma olen üldiselt päevaajal saadaval ja õhtu peale etendusi ja ka etenduste ajal, kus niikuinii väga midagi teha pole peale lakkevahtimise ja öösel võib mulle helistada ning moosipalle sööma minna.

4/10/06 11:23  
Blogger jaanika said...

kusjuures ma m6tlesin veel liimitusest ja liimimisest seda, et kui mul see pläkerdis seal laual valmis saab siis on sul omamoodi puzzlepilt ees vaata,et järgmine kord vähemalt tead, kuidas need kokku peaks käima need tykid:D
ok, ilmselt sainpraegu aind mina oma naljast aru aga kuna sa ikka t6lgid aegajalt siis äkki saad sina ka :S :)

4/10/06 13:45  

Post a Comment

<< Home