Saturday, January 13, 2007

Moodswings

Meeleolu on veider. Ei liha ega kala.
Igapäevaselt ettetulevad sündmused on vahel naljakad. Ja siis vahel jälle ei ole ka.
Täna igatahes on mul üks kiirete otsuste tegemise ja vahetamise päev.
Kõigepealt otsustasin õppida. Seda ma ei teinud.
Siis otsustasin koristada. Seda tegin. Natukene.
Siis otsustasin õppida. Seda ei teinud ma endiselt.
Siis jätsin otsustamise vahele. Polnud millegi vahel valida, sest valikuid jäi vaid üks.
Siis otsustasin, et ei õpi. Sellega olen ma päris hästi hakkama saanud.
Ja just nüüd äsja otsustasin, et mul saab olema vinge õhtu, mis sisaldab kaktuseviina ning kaugushüppeid kiigelt, selg ees.

Homme jagan muljeid. Võibolla.

Peamine on see, et kui pidu toimub kusagil mujal, siis teen mina ise oma õhtu!
Minuga on alati pidu! ;)
Tahab keegi ühineda? Helistagu! ;)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home