Wednesday, November 15, 2006

Liiga hea

Vapustav! Vaimustav! Suurepärane!
See on lihtsalt uskumatu kui hästi ma ennast juba viimased umbes 4 ööpäeva tundnud olen. Absoluutne õnnerull ja positivismipall. Kõik on lihtsalt nii-nii hästi.
Aga teate mis, õudne on siinjuures see, et ühel hetkel tuleb kõrgustest alla tulla ja karta on, et see saab valus olema. Veel hirmuäratavam on see, et mul on aimdus nagu võiks kukkumine saabuda tuleval nädalavahetusel, mil on niigi tohutult raske. Ning kirsiks tordi otsas on see, et tänu oma suurele roosale õnnemullile, kus ma elan, ei suuda ma tõsiselt võtta selliseid asju nagu tähtajad. Lihtsalt üldse ei lähe korda. See ka ei lähe korda, et 8 tunni ja 10 minuti pärast peaks valmis olema 2 kodutööd, millest mul pole kummastki ridagi veel kirjutatud. Ning üleüldse kavatsen ma praegu magama minna. Kas pole lihtsalt vaimustav... :) Ja mu hea tuju ega tunne pole ikka veel rikutud. :)
Niisiis, tõestatud, saab olla olemas selline asi nagu "liiga hea enesetunne". Ja ma ei suuda otsustada kas ma tahaksin, et see lõppeks või mitte. Kes mu kätt tuleb hoidma ja pisaraid pühkima kui see juhtub?

Blaah, ei huvita.... Praegu ma säran ja olen lihtsalt niiiiii niiiiii.....rahul.... :)

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Mul ka tähtajad lähenevad..masendav

5/12/06 12:42  

Post a Comment

<< Home