Tuesday, January 30, 2007

Tervis tuli, mõistus läks

Tegelikult on mul igati äge elu. Tänu mulle endale loomulikult, kes ma kõik toredaks mõtlen ja siis muidugi tänu kõigile neile, kes mu totakate ideedega kaasa tulevad ja/või ise samaväärseid ning hullemaidki genereerivad.

Näiteks õpetar Ser Sirel, et armastust ei ole olemas, pärast armumist tuleb tolerants.
Seejärel selgus, et kevadel, nii märtsist alates võib julge enamik mu sõbrannadest loota pidu minu juures, mille üheks kõrghetkeks on kindlasti meesstrippar. Ma nimelt plaanin üht kihlvedu võita, mille auhinnaks see siis on. :)
Ja ees ootab kummijulla sees mäest alla kihutamine kilgete saatel (teiste kilgete, mina ei kilju!). Ning kesköine saun lumeinglitega.
Muuhulgas ei tohi ära unustada ka _kahte_ tüdrukuteõhtut, mis mõlemad juba kavandamisel.
Ja siis muidugi veel striptiisiklubi külastus... Esiteks on see mu ammune unistus, teiseks peab mu kihlveopartner nõksud enne märtsi selgeks saama. ;)
Ja see kõik on ainult osa kahe nädala plaanist. ;)

Elu on seiklus, raisk!

Kui kellelgi on veel vahvaid ideid ja/või muid pakkumisi, siis ma ootan suure huvi ja põnevusega. Vastutasuks kutsun Sindki järgmine kord kaasa kui linnapeale vandaalitsema või lauale tantsima ronin. :)

12 Comments:

Blogger chloe said...

Millal tibiõhtu teeme? Pühap. päev on müto all kinni.

30/1/07 19:16  
Anonymous Anonymous said...

sa kutsusid lumeinglid meiega sauna? sa oled ikka eriline sadist! aga ka seda osa sinust ma armastan. ;)

31/1/07 09:22  
Anonymous Anonymous said...

Kes need lumeinglid on? Kas need on lumeusside sugulased?

1/2/07 11:34  
Anonymous Anonymous said...

Mina veel ei tea, et kes need lumeinglid täpsemalt on aga Kärdu ütles, et neid tuleb teha, muidu ta minuga välja ei tule. Niisiis, teeme lumeingleid ja kuna Kärdu armastab ka minu sadistlikku osa, siis võtame nad endaga sauna kaasa.
Ma võin neilt muidugi lumeusside kohta küsida. Kui vastuse saan, siis jagan teistegagi.
Kuigi mulle tundub, et tegu ei ole sugulastega vaid lihtsalt nimekaimudega, sest sarnane on esimene ja mitte teine pool nimest.

1/2/07 11:40  
Anonymous Anonymous said...

kui lumi pakkima hakkab, siis teeme lumeusse ka ja lähme veel sauna! seltsis segasem. ornitoloogide või šokolaadisööjate seltsis. igal pool on segasem. aga seltsi sauna me ei lähe. seal polegi sauna. aga kui oleks, ega me siis ikkagi ei läheks.

1/2/07 14:41  
Anonymous Anonymous said...

üldse, ega šokolaadisööjate seltsil polegi sauna vaja. seal hakkab šokolaad sulama.

1/2/07 14:44  
Anonymous Anonymous said...

Tegelikult ongi saun päris tore koht.

2/2/07 09:48  
Blogger chloe said...

Igaksjuhuks panen ühe tutvustava lookese siia lumeusside kohta, seda küll mitmes variandis räägitud, aga nii jutustas mu sõber: Oli neil sõjaväes metsas talvelaager ja ameeriklased sõdalased tulid külla. Järgmine päev küsisid ameeriklased, et mis kollased augud need lume sees telkide ümber on. Eestlastest sõdalased vastasid, et need on lumeussid. Kui nina liiga augu lähedale pista, siis hüppab uss välja ja hammustab. Järgmistel päevadel hiilisid ameerika onud väga kartlikult ümber aukude. Seda lugu rääkis Vanakaru.
Niiet meeste sõjajutud harivad vahel ka.

2/2/07 10:38  
Anonymous Anonymous said...

:D oih, fuih, ma loodan et te kärduga lumeusse tegema ei hakka ega neid siis sauna kaasa võtma ei hakka... siis läheb ju haisema või nii :P saunas ikka pigem hea kui väike eukalüptilõhn või männiokkalõhn!

5/2/07 01:33  
Anonymous Anonymous said...

karoliine, palun tule tagasi, siis teeme männiokka- ja eukalüptilõhnalisi lumeusse ja lähme sauna!

5/2/07 13:05  
Anonymous Anonymous said...

:D naersin praegu puruks end kärdu viimase kommentaari peale... eitea kas minu naljataju tase on väga madalaks läinud (ehk siis teevad nalja mulle väga vähenaljakad asjad) või on kärdu hakand superhäid nalju tegema :D

9/2/07 19:34  
Anonymous Anonymous said...

Kärdu teeb väga häid nalju. Ma ükspäev lausa tänasin teda ühe eest. See sisaldas endas, Petut, panni ja kärssa. Ligunemine oli ka asjasse segatud.

13/2/07 19:09  

Post a Comment

<< Home