Saturday, December 28, 2013

Kommersi puhul


Nädal pärast mu New Yorgi reisi oli amicadel Eestis kommerss. Ega minagi ei saanud seda ju tähistamata jätta. Ikka stiilselt, paari klaasi veiniga. Stripiklubis.
Kunagi septembri lõpus või oktoobri alguses tuli ühe siinse kohaliku sõbraga jutuks, et mis on need asjad, mida ma kunagi teinud ei olnud. Stripiklubis käimine kuulus nende sekka. Ta lubas, et püüab mulle erinevaid kogemusi organiseerida ja  ca poolteist kuud pärast lasketiirus käimist teatas ta, et uuris välja milline kohalik Härrasmeeste Klubi kõige viisakam peaks olema ja nüüd siis on aeg sinna minna.
Minu kõige üldisem kokkuvõte võiks kõlada umbes nii, et ma võiks teine kordki stripiklubisse minna, sest ma ei ole vist kunagi nii palju ilusaid komplimente saanud kui sealsetelt tüdrukutelt. :)
Sisse astudes nägi kõik üsna kena välja aga ma olin algusest peale seisukohal, et pime on seal ilmselt põhjusega ja enamus ilust oleks päeva valguse käes täiesti olematu. Leidsin laua, mis oli minu jaoks lavast piisavalt kaugel ja sain oma klaasi veini. Esimesed tütarlapsed laval nägid mõnevõrra õnnetud välja. Alustuseks olen ma üsna kindel, et nad saavad seal ise oma kostüümi valida ja no paraku pole mitte kõigile seda maitsemeelt antud. Teiseks oli see justkui vorm, et kõigil pidid olema tohutu kõrged platvormkingad jalas, millel neil oli aeg-ajalt raskusi püsti seismise ja kõndimisegagi, ammugi siis veel tantsimisega. Kõige tipuks oli esimene vahetus nii tuimade nägudega, et päris kurb oli kohe vaadata. Mõne aja pärast tuli aga teine vahetus ja see oli juba hoopis teine teema. Tütarlapsed olid saledad ja ilusad, kostüümid olid oluliselt maitsekamad, efektsemad ja paremini istuvad ning tantsus oli mingit emotsiooni ja esinemise juures nii olulist sära. Platvormkingad jäid, ent sel vahetusel tundus ka nendel liikumine kergemini sujuvat. Sellest punktist alates oli juba täitsa lõbus.
Igaks juhuks mainin ära ka, et kuna tegu on ikkagi konservatiivse ja kristliku osariigiga, siis täiesti paljaks ükski neiu end ei koorinud, teatud strateegilised pesuelemendid jäid ikka jalga. Väidetavalt pidi mõnel pool mujal, näitaks Miamis või Las Vegases, asi teistmoodi välja nägema ja korraldatud olema.
Kui ma olin oma esimese klaasi veini ära joonud, leidis mu sõber, et ma pean ikka täieliku kogemuse saama, mis tähendas, et järgmiseks tuli minna lava äärde neiudega suhtlema ja dollarilisi rahatähti püksikute vahele panema. Mõnel olid selleks lausa ekstra sukapaelad ümber kintsude. :) Üks täissale tütarlaps otsustas minuga väga lähedalt suhelda seal lava äärel, nii et mul ei jäänud suurt midagi muud üle kui kõvasti toolist kinni hoida, et naerust mitte maha kukkuda. Urises mulle kõrva, vehkis oma juustega üle minu ja tegi....muid asju... Tundsin, et olen igati täiskogemuse saanud, ent mu sõber arvas, et üks asi, sületants on veel puudu. Mul paluti tütarlaps välja valida. Mul oli küll üks lemmik seal, kes oli teistest säravam nii tantsija kui suhtlejana, ent enne kui tema kusagile lähedusse sattus, tuli meie juurde üks väga jõuline neiu, kes kõneles nii tugeva lõunaosariikide/maakate aktsendiga, et temast oli kohati pea võimatu aru saada, ent kes tegi nii head müügitööd, et ma lihtsalt ei saanud teda valimata jätta.
Oh Sa Püha Müristus! Teate, ta oli ikka kohe väga jõuline ja....hirmuäratav. Ma arvan, et selle konkreetse kogemusega on nii, et kes teada tahavad, võivad minu poole isiklikult pöörduda ja küsida, sest ma teiste inimeste säästmiseks ei hakka seda detailsemalt kirja panema. Isegi see teine klaas veini, mis mul tolleks hetkeks käes oli, ei teinud antud elamust vähem värvikaks. Pärast seda sületantsu (või õigemini lausa kahte) ütles mu sõber, et see oli nii hirmuäratav, et ta tahaks mingit malbemat kogemust enne lahkumist. Järgmise tütarlapse valis tema välja ja see oli tõepoolest oluliselt leebem ja tagasihoidlikum oma...ettevõtmistes. Sellega võis õhtu lõppenuks lugeda ja mina sain linnukese kirja panna – tehtud ja nähtud.
Selline kommerss siis sel korral. Ainulaadna, ma ütleks. :)

2 Comments:

Blogger Kadri said...

Kaks ühikut oli võibolla liiga vähe kogu sellise õhtu peale. Muidu - tubli tüdruk!

6/1/14 17:24  
Blogger Unknown said...

Loodan, et varsti saab ka siinseid seiklusi lugeda. Kui mitte varem, siis ehk järgmise kommersi järel.

8/3/14 13:49  

Post a Comment

<< Home