Monday, February 26, 2007

... tundus hea mõte olevat.

Oh neid suurepäraseid mõtteid, mis aeg-ajalt pähe tulevad. Ainult et mitte mulle vaid näiteks Vahurile.
Neljapäeval tuli talle näiteks pähe suurepärane idee tulla mulle valvesse külla. See oligi väga vahva mõte. Koos Raineri, paari pudeli veini ning põnevate seikluslike lugudega elust enesest (muuhulgas öistest lennusõitudest, Tallinna-tripist ja Efraeimist) - kogu komplekt oli tore. Ainult et mõni tund hiljem oli selge, et näiteks autoga koju sõitmine ei kuuluks heade mõtete hulka. Mis siis ikka, selle asemel, et koju minna läksin hoopi Wildesse. Nii sai veelgi kindlamaks, et auto jääb konvendi juurde ööseks. Aga kui siis kojumineku aeg ikkagi kätte jõudis, tuli välja, et õues on niiiii niiii külm, et jala küll koju minna ei taha. Autoga jälle ei tohi. Mis siis ikka, konvendi diivan on ka tore koht, kus mõned tunnid aega veeta. Koju sõitsin pool viis hommikul, väljas oli 25 kraadi külma aga vähemalt oli enesetunne ülihea - värske, väljapuhanud ning selline...eee...karge.
Ja siis eile õhtul näiteks tundus olevat suurepärane mõte minna ainult koooorraks McDonaldsisse. Sealt edasi oli väga hea idee väike vein teha. Ning aina suurepärasemaks ideed läksid Poole kuue hot-shotide ning Krooksu energiajoogiga. Hommikul, pärast kolmetunnist und, ärgates, meenus mulle, et ma ju tegelikult ei joo kohvi. Meenus ka, et miks ma kohvi ei joo. Tegelikult meenus see mulle juba öösel (loe: varahommikul) koju jõudes aga siis ei olnud aega selle peale eriti pikemalt mõelda, sest tuli tegeleda äärmiselt tugeva iiveldustundega hakkamasaamisega. Põhimõtteliselt sain ka. Omadel meetoditel. Aga jah, nüüd peaks jälle paariks aastaks selge olema, et ma tõepoolest ei joo kohvi, kohe üldse-üldse mitte ja et selle joomisega kaasnevad nukrad tagajärjed. Aga noh, õnneks ma ei kahetse ühtegi tehtud asja, need dringid olid head. Kõik kuus. Lihtsalt kordusele see ilmselt niipea ei tule, kahjuks. Või samas, mine tea millal see võib jälle hea mõttena tunduda... Äkki peaks endale kusagile tatoveerima, et "EI kohvile" või midagi...

Ma peaksin ikka oma enda heade mõtete juurde jääma nagu aialippide korjamine, mööda majade seinu ronimine või kiigehüpped selg ees. Mõjub tervisele paremini. :)

4 Comments:

Blogger Matu said...

Lisaks selg ees kiigehypetele v6ib selliste v2hem tervist kahjustavate harrastustena proovida ka poole tagurpidi saltoga kiige alt hypeid. :)

27/2/07 11:17  
Anonymous Anonymous said...

Selge, väga hea, suur aitäh idee eest. Edaspidi, kui keegi kusagil mingi järjekordse kohvijoogiga meelitab, siis ütlen "ei, aitäh" ja lähen teen paar tagurpidi saltot. :) Suurepärane!

27/2/07 12:38  
Blogger K said...

sa tätoveeri hoopis omale kuskile nähtavasse kohta "Ärge palun mulle jumala eest kohvi serveerige!" või "Kes mulle kohvi annab, seisab silmitsi traagiliste tagajärgedega!"
või midagi veel vaimukamat.... phähh mu vaimukuse soon on täna kuival ja rikkis vist veidi. Ühesõnaga ei tulnudki väga hea nali välja! :P

27/2/07 19:33  
Anonymous Anonymous said...

Kohvikruusiga keelumärk oleks vist suht lihtne ja tabav? ^_^

8/3/07 15:26  

Post a Comment

<< Home