Sunday, February 11, 2007

Varia

Ma ei ole vist mitte kunagi nii pikalt mesilase häälega rääkinud kui täna. Käisin nimelt õde vaatamas... ja nii me siis mängisimegi asjade leidmist. Tema asetas midagi tekile, minu mesilane leidis selle, arutles pikalt ja laialt teemal, et mis see siis ikkagi on, mille ta leidis, ja tassis selle siis koju vendadele vaatamiseks. Õe roll oli kilgata minu põnevate mesilassõnavõttude peale. Aga ikkagi on kurb teda pisikest selles suures haiglavoodis vaadata.

Algav kool ei tundu üldse reaalsena. Ei saagi aru päriselt miks.

Ja siis leidsin ma Nimekirja. Ehk siis Länka ja Tamka "Nimekiri Asjadest, Mida Nad Minult Kunagi Saanud Ei Ole". Selles nimekirjas on küll ainult esimesed pähe tulnud 150 asja aga naljakas on see juba sellegi poolest. Võime mängida mängu, et keegi ütleb numbri vahemikus 1-150 ja mina siis ütlen, et mis seal taga kirjas seisab. :)

EMT võiks need lõhnakõned juba kiiremini turule tuua, neile järgneks kindlasti ka maitsekõned ja siis ma saaksingi ka öösel pakutava tee vastu võtta. :)

Mis aga peamine: homme hakkan tubliks!

9 Comments:

Anonymous Anonymous said...

86

12/2/07 13:17  
Anonymous Anonymous said...

See kahjuks ei ole midagi väga põnevat aga siiski tõsi, seda pole nad minult tõesti kunagi saanud:

86 - suusk

Vahur näiteks sai esimese korraga kohe "implantaat". :)

12/2/07 16:24  
Blogger Helin Loik-Tomson said...

6 ja 25 :D

12/2/07 19:28  
Anonymous Anonymous said...

6 - Vann
25 - Hüljes

Palju õnne, Te olete võitnud endale komplekti: vann hülgega või hülgenahkne vann, valik on Teie. :)

12/2/07 22:27  
Anonymous Anonymous said...

3, 27 ja 99. :)

12/2/07 23:19  
Anonymous Anonymous said...

3 - voodi
27 - suudlus
99 - granaadiheitja

Mina näen seost, kuidas teiega on?

13/2/07 17:26  
Anonymous Anonymous said...

9 ja 11..?

Loodan et paraned jõudsalt..tahass juba seda taaskohtumisõhtut :P

13/2/07 17:45  
Anonymous Anonymous said...

9 - hinded (ma olen üsna kindel, et olen neile hindeid andnud/pannud, nad lihtsalt ise ei tea seda)

11 - genekas (ma ei ole päris kindel mis see olema peab aga nii oli kirjas. Tõenäoliselt generaator?)

Paranen, paranen. Huumor aitab! :)

13/2/07 19:07  
Blogger Unknown said...

1)

16/3/07 21:21  

Post a Comment

<< Home